Основні відомості про
вчителів методоб ̉єднання
Пологівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів №4
№п/п
|
Прізвище,
ім ̉я, по батькові
|
Дата
народження
|
Який
навчальний заклад закінчено, рік
|
Категорія
|
Стаж
|
Проблема,
над якою працює вчитель
|
1.
|
Жогло
Любов
Іванівна
|
01.03.1958
|
Запорізький
педінститут,
1979
р.
|
Вища,
старший
учитель
|
35
|
Формування мовної компетенції учнів на уроках словесності.
|
2.
|
Сиваш
Рита
Анатоліївна
|
02.09.1959
|
Запорізький
педінститут,
1981
р.
|
Вища,
старший
учитель
|
33
|
Розвиток
творчих здібностей учнів як запорука їх компетентності
|
3.
|
Сливка
Світлана
Вікторівна
|
28.04.1963
|
Запорізький
педінститут,
1984
р.
|
Вища,
Старший
учитель
|
30
|
Інноваційні
технології навчання у розвитку компетентності продуктивної творчої діяльності
учнів
|
4.
|
Семененко
Вікторія
Андріївна
|
05.03.1985
|
Бердянський
педагогічний
університет,
2007
р.
|
спеціаліст
|
5
|
Використання
групових методів навчання як шлях до розвитку компетентності учнів
|
5.
|
Деревянко
Юлія
Вікторівна
|
22.07.1986
|
Мелітопольський
педагогічний
університет,
2008
р
|
спеціаліст
|
7
|
Особистісно
зорієнтований підхід в індивідуальному навчанні учнів як основа
компетентності вчителя
|
6.
|
Силенко
Ірина
Олександрівна
|
08.02.1987
|
Бердянський
педагогічний
університет,
2009
р.
|
спеціаліст
|
6
|
Використання
дослідницьких завдань як шлях до розвитку компетентності учнів
a |
План
проведення тижня
української мови
та літератури
№
з/п
|
Дата
проведення
|
Назва
заходу
|
Відповідальний
|
1.
2.
3.
|
02.03.2015
|
Відкриття Тижня на
загальношкільній лінійці (ознайомлення з основними заходами, оголошення
конкурсних програм)
Виставка літератури «Наша
пісня, наша дума не вмре, не згине»
Літературне
свято «Кожен знаходить у ріднім краю стежку, і сонце, і пісню свою» (для учнів 8-х класів)
|
Вчителі української мови та літератури
Сливка С.В.
Сиваш Р.А.
Семененко В.А
Силенко І.О.
Вчитель української мови та літератури
Деревянко Ю.В.
|
4.
5.
|
03.03.2015
|
День української вишиванки
Свято «Нехай над світом українська
вишивка цвіте»
(для
учнів 7-х класів)
Всеукраїнська українознавча гра
«Соняшник»
|
Вчитель української мови та літератури
Сливка С.В.
Координатор гри у школі
Сливка С.В.
|
6.
7.
8.
|
04.03.2015
|
Філологічна
гра «У казковому світі мови
(для учнів 6-х класів)
Мова - серце нації : (круглий стіл
для учнів 10-11-х класів)
Конкурс на кращий мовний кросворд |
Вчитель української мови та літератури
Семененко В.А.
Вчитель української мови та літератури
Сиваш Р.А.
|
9.
10.
|
05.03.2015
|
Виставка творів Т.Г.Шевченка
Літературно-музична
композиція «Доля Кобзаря» (для учнів7-8-х класів)
|
Бібліотекар школи
Чепель В.І.
Вчитель української мови та літератури
Силенко І.О.
|
11.
|
06.03.2015
|
Cвято
«Шевченківська весна» (для учнів 9-11-х класів)
Підсумки Тижня української мови
та літератури
|
Вчитель української мови та літератури
Жогло Л.І
|
Положення про предметний тиждень
української мови та літератури
Предметний
тиждень української мови та літератури — це комплекс навчально-виховних
заходів, спрямований на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення
знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів.
Організація та
проведення
Предметний
тиждень організовується та проводиться відповідним предметно-методичними
об'єднанням, центрами, творчою групою, відділом не частіше одного разу на
місяць та не більше трьох разів на семестр.
До участі у предметному тижні можуть бути запрошені
фахівці з наукової та педагогічної роботи, творчі колективи, громадськість.
Завдання тижня
1.
Забезпечити
належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості
учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.
2.
Вдосконалювати
науково-методичний рівень та рівень професійної майстерності вчителів, збагачувати
педагогічний досвід школи.
3.
Поглибити
знання з предметів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених
навчальним планом школи.
Функції
предметного тижня
1.
Організаційна —
тиждень дозволяє внести цікаві заходи та інноваційні технології до
навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та
розвивати організаційні здібності учнів.
2.
Діагностична —
можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та
особистісний розвиток учнів.
3.
Моделююча — під
час планування тижня розробляються принципово нові форми
навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4. Пропагандистська — зміст тижня спрямований
на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних
завдань програми розвитку школи.
Структура
тижня
Складовими предметного тижня є відкриті уроки вчителів
МО, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої
творчості, методичні дні, КВК, брейн-ринги тощо. Кожен тиждень повинен містити
належне інформаційне забезпечення.
Функції управління та зміст діяльності
голови МО української мови та літерату Пологівської
ЗОШ №4 І-ІІІ ст.
Сиваш Р.А.
Зміст
діяльності
|
Функції
управління
|
Інформаційно-аналітична
|
Формує банк даних про метод. роботу кожного вчителя,
його професійні якості, виконання програм, рішень протоколів засідань МО
|
Мотиваційно-цільова
|
Визначає мету завдання (разом з
учителями) і роботи МО, форми роботи, формує звітності кожного вчителя
|
Планово-прогностична
|
Визначає зони найближчого розвитку вчителів на
основі моніторингу (діагностики) професійних якостей, планує конкретні заходи
для досягнення поставленої мети
|
Організаційно-виконавча
|
Організує виконання плану роботи МО, виявляє та
втілює перспективний досвід, надає допомогу вчителям у виконанні навчальних
робочих планів, програм, організовує наставництво, систему відкритих уроків
|
Контрольно-діагностична
|
Здійснює зрізи знань учнів з предметів, аналізує
перевірені роботи, визначає якість та рівень навченості учнів з предмета і
окремо у кожного вчителя
|
Результативно-коригувальна
|
Забезпечує оперативну допомогу в роботі вчителів,
регулювання роботи МО, вносить на засідання ІНМЦ пропозиції щодо
коригування.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий