МЕТОДИЧНА РОБОТА ПОЛОГІВСЬКОЇ ЗОШ №4















        Основні відомості про вчителів методоб ̉єднання
Пологівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

               
№п/п
Прізвище, ім ̉я, по батькові
Дата
народження
Який навчальний заклад закінчено, рік
Категорія
Стаж
Проблема, над якою працює вчитель
1.
Жогло
Любов
Іванівна
01.03.1958
Запорізький
педінститут,
1979 р.

Вища,
старший учитель
35
Формування мовної компетенції учнів на уроках словесності.

2.
Сиваш
Рита Анатоліївна
02.09.1959
Запорізький
педінститут,
1981 р.

Вища,
старший учитель
33
Розвиток творчих здібностей учнів як запорука їх компетентності
3.
Сливка
Світлана
Вікторівна
28.04.1963
Запорізький
педінститут,
1984 р.

Вища,
Старший учитель
30
Інноваційні технології навчання у розвитку компетентності продуктивної творчої діяльності учнів
4.
Семененко
Вікторія
Андріївна
05.03.1985
Бердянський
педагогічний
університет,
2007 р.
спеціаліст
5
Використання групових методів навчання як шлях до розвитку компетентності учнів
5.
Деревянко
Юлія
Вікторівна
22.07.1986
Мелітопольський
педагогічний
університет,
2008 р
спеціаліст
7
Особистісно зорієнтований підхід в індивідуальному навчанні учнів як основа компетентності вчителя
6.
Силенко
Ірина
Олександрівна
08.02.1987
Бердянський
педагогічний
університет,
2009 р.
спеціаліст
6
Використання дослідницьких завдань як шлях до розвитку компетентності учнів

a


              План проведення тижня
української мови та літератури
з/п
Дата проведення
Назва заходу
Відповідальний
1.



2.


3.



02.03.2015





Відкриття Тижня на загальношкільній лінійці (ознайомлення з основними заходами, оголошення конкурсних програм)

 Виставка літератури «Наша пісня, наша дума не вмре, не згине»

Літературне свято «Кожен знаходить у ріднім краю стежку, і сонце, і пісню свою» (для  учнів 8-х класів)

Вчителі української мови та літератури
Сливка С.В.
Сиваш Р.А.
Семененко В.А
Силенко І.О.




Вчитель української мови та літератури Деревянко Ю.В.


4.



5.




03.03.2015





День української вишиванки

Свято «Нехай над світом українська вишивка цвіте»
(для учнів 7 класів)

 Всеукраїнська українознавча гра
«Соняшник»


Вчитель української мови та літератури
Сливка С.В.



Координатор гри у школі
Сливка С.В.
6.


7.


8.

04.03.2015
Філологічна гра «У казковому світі мови
(для учнів 6-х класів)
Мова - серце нації : (круглий стіл для учнів 10-11-х класів)

Конкурс на кращий мовний кросворд
Вчитель української мови та літератури
Семененко В.А.


Вчитель української мови та літератури
Сиваш Р.А.
9.


10.


05.03.2015


Виставка творів Т.Г.Шевченка


Літературно-музична композиція «Доля Кобзаря» (для учнів7-8-х класів)
Бібліотекар школи
Чепель В.І.

Вчитель української мови та літератури
 Силенко І.О.

11.

06.03.2015
Cвято «Шевченківська весна» (для учнів 9-11-х класів)
Підсумки Тижня української мови та літератури
Вчитель української мови та літератури Жогло Л.І




Положення про предметний тиждень
української мови та літератури

Предметний тиждень української мови та літератури — це комплекс навчально-виховних заходів, спрямова­ний на розвиток творчості учнів, по­глиблення та поширення знань з пред­метів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів.

Організація та проведення

Пред­метний тиждень організовується та про­водиться відповідним предмет­но-методичними об'єднанням, центрами, творчою групою, відділом не частіше одного разу на місяць та не більше трьох разів на семестр.
До участі у предметному тиж­ні можуть бути запрошені фахівці з наукової та педагогічної роботи, творчі колективи, громадськість.

Завдання тижня

1.        Забезпечити належні умови для виявлення та розвитку твор­чої активності та зацікавленос­ті учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.
2.       Вдосконалювати науково-мето­дичний рівень та рівень про­фесійної майстерності вчителів, збагачувати педагогічний досвід школи.
3.       Поглибити знання з предме­тів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених навчальним планом школи.

Функції предметного тижня

1.    Організаційна — тиждень до­зволяє внести цікаві захо­ди та інноваційні технології до навчально-виховного проце­су, вдосконалити організацій­ні якості вчителів та розвива­ти організаційні здібності учнів.
2.    Діагностична — можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний роз­виток учнів.
3.    Моделююча — під час плануван­ня тижня розробляються прин­ципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4.  Пропагандистська — зміст тиж­ня спрямований на інформу­вання учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програ­ми розвитку школи.

Структура тижня

Складовими предметного тижня є відкриті уроки вчителів МО, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, методичні дні, КВК, брейн-ринги тощо. Кожен тиждень повинен містити належне інформаційне забезпечення.



  
Функції управління та зміст діяльності
голови МО української мови та літерату Пологівської ЗОШ №4 І-ІІІ ст.
Сиваш Р.А.

Зміст діяльності
Функції управ­ління
Інформаційно-аналітична


Формує банк даних про метод. роботу кожного вчителя, його професійні якості, виконання про­грам, рішень протоколів засідань МО
Мотиваційно-цільова

Визначає мету завдання (разом з учителями) і роботи МО, форми роботи, формує звітності кожного вчителя
Планово-прогностична


Визначає зони найближчого розвитку вчителів на основі моніторингу (діагностики) професійних якостей, планує конкретні заходи для досягнення поставленої мети
Організаційно-виконавча



Організує виконання плану роботи МО, виявляє та втілює перспективний досвід, надає допомогу вчителям у виконанні навчальних робочих планів, програм, організовує наставництво, систему відкри­тих уроків
Контрольно-діагностична


Здійснює зрізи знань учнів з предметів, аналізує перевірені роботи, визначає якість та рівень навченості учнів з предмета і окремо у кожного вчителя
Результативно-коригувальна

Забезпечує оперативну допомогу в роботі вчителів, регулювання роботи МО, вносить на засідан­ня ІНМЦ пропозиції щодо коригування.
   





































Комментариев нет:

Отправить комментарий